Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindenkinek volt egy első alkalma, amikor elkezdett bénázni a csaj előtt, amikor túlságosan begörcsölt, és nem állt fel neki, amikor nem tudta, hogyan kell helyesen mozogni, amikor nem talált be harmadjára se a lyukba. Nos ez mind természetes, de egy forgatásra így kell elmenni?

 


A bejegyzés trackback címe:

https://erotikum.blog.hu/api/trackback/id/tr562046281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jujdejo 2010.06.02. 15:09:13

nem. nekem nem volt ilyenem, en olyan vagyok mint az allat:-) nekem ösztönösen megy.
süti beállítások módosítása